Julafton

Hej och god fortsättning 
Herregud vad mycket fint jag fått , måste ha varit väldigt snäll detta år 
Återkommer om det senare ! 

Olivia fick så himla mycket fint 

Av Kalle fick hon en gåstol och en body 
Av oss fick hon  badbalja, morgonrock , massa kläder, jacka , skallra babblarna mm 
Hon fick hem en gigantisk låda med saker 

Vi hade glädjen att ha max, Sandra och Olivia här till kl 13.30 

I dag har vi inte gjort ett skit på fm 
På eftermiddagen var jag uppe hos max en stund och sen gick jag till jobbet och tittade att allt var ok med ungdom och huset 

Efter bildbomben ska jag fortsätta kolla film
Ville bara kika in 
❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

  Olivia somnade under julkappsutdelningen 

(null)

(null)

(null)

    Självklar såg vi vs showen på tv:n 
(null)

 Den lila nallen har Olivias gammel farmor sytt
Det är som en liten påse i ryggen där man kan lägga pyjamasen om man ska sova borta tex.
Farmor kallar den för pyjamas gömma  

Jag minns att svärmor sydde såna till max och Kalle när dom var små ❤️
Olivia fick massa fint av gammel farmor & gammelfarfar 
Olivia fick en jättefin handvirkad filt av Kenneth och Sussi som Sussi virkat 

(null)

(null)

     Från Sussies Instagram 
Sio-uxie  ( fin Instagram ) min svägerska 

(null)

(null)


    Laaater Maria 🐸🐸🐸


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0