Julbord, vänner, Lillgrodan

Läs detta noga nu 

Nu är Maria LEDIG 
Hahaha 
Tänkte bara säga att jag e ledig 
Vet ni ? 
Nu är jag ledig 

😂😂😂😂😂
Nä skämt och sido , nu är jag ledig och det e Nice 
Vi hade en mysig jullunch med ungdomar  deras anhöriga och min fam och vänner 
Från familjen var det Sandra och Olivia som kom och hälsa på 
Och mina vänner Pamela och inger kom 
Mysigt 

Vi åt gott
Vi fikade 
Vi surrade 

Efter jobbet skulle H och jag åka till maxi men en bekant ringde Sandra och sa att det var helt hysteriskt på maxi så vi hoppade det 
45 minuters kö i kassorna 

Vi tar maxi i morgon bitti istället 

Nu har jag precis griljerar skinka nummer 2 och vilar i soffan 
Blir en lugn och skön kväll 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

     Min prinsessa 🐸❤️🐸❤️🐸

Lev väl // Maria 
Ps , jag e ledig 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0