Nyårsafton

Hej och gott nytt år på er 
Jag får säga hej då till 2017 och årets händelse var såklart att Olivia kom till oss ❤️
Mycket annat har varit bra men slutet av 2017 har varit sådär 
Så nu ser jag fram emot 2018 och hoppas och tror att det blir mitt år👏👏🍾🍾👍👍

I går kom vi ju till hotellet i Skavsta 
Vi festade till lite igår och i dag blir det mys med lite serier / gåsmamman säsong 3 och massa gott 
Vårat rum är jättefint med en stor balkong 
Här kommer lite bilder :

(null)

(null)

(null)

(null)

     Balkongen

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu ska jag ta en dusch 
Kram på er alla och gott nytt år 
Och till min familj 
Jag älskar er❤️

(null)
 
      Mitt hjärta ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0