Söndag och kusin

Hej och välkommen 1:a advent 

I dag ska jag ta mig till sop stationen och slänga lite sopor 

Sen blir det mest lugnt på dan och i kväll blir det advent mys med familjen och kl 20 är det kp jobb 

Jag vet inte vad det är med mig just nu men jag har ingen energi , jag är så grymt trött
Vill typ dra täcket över huvudet och sova 
Nu har det regnat och varit grått i 14 dagar 
Och just nu regnar det ( såklart) 

Lite avis på min kusin annickas resor 
Hon gör massa långresor och just nu är hon i Costa rica 

Hon hade lagt upp dessa bilder på fb där hon har träffat massa spännande djur 
Bla en favorit 
                            Sengångaren 

(null)

(null)

(null)

     Bilderna är tagna av min kusin 

Jag tror hon varit överallt på jorden 
De sista resorna har varit till Australien , Turkiet ( storstäderna) och nu costa rica 
Hon reser med rosa bussarna 

Njut av värme och sol fina Annicka 

Kram från en svensk sengångare 😀

Nu önskar jag er en fin 1:a advent 🕯🕯🕯🕯

Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0