Tidiga julklappar

Kalle har ju redan fått sin julklapp av oss 
En svindyr Datastol 

(null)

 Den kostade 2900 men Kalle hittade den på black friday för 2000 kr så vi fyndade 900 kr 
Kan man säga 

Eftersom den beställdes på black friday så har han ju alltså fått sin julklapp 

Trist när en julklapp blir så dyr , skulle hellre köpa många billiga 
Men men 

H har också fått sin julklapp 
Den var från Kalle, mig och max 

De nyaste in ear från Sony 

Också svindyra , därför delade vi men Kalle la den största delen 

(null)

 Dom ligger i en liten låda som också är laddnings boxen 
Grymt ljud och inga sladdar 👏👏👏

Och vi fick ju vår gemensamma julklapp i går 
Massage kudden 
Jag har fått massage av kudden 45 min nu på morgonen 
De sista 15 min så somnade jag och vaknade av larmet kl 7. 

Hur gör ni 
Ger ni lite för julklappar ?

I år har jag önskat mig 2 saker 
En massage och en pedikyr 
Men jag blir lika glad utan julklappar 
Ger hellre än får 

Men snäll har jag i allafall varit 😂😂😂😂

Nu ska jag gå till jobbet 
2 dagar kvar 
All kärlek 

M ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0