Tisdag



Hej 

Hinner inte och orkar inte blogga 

I går kväll var jag helt död
Totalt gick jag 2 mil i går 
Gick till jobbet 
var på jobbet
Sen städade vi en lägenhet ( liten)
Sen tillbaks till jobb
Vidare hem för att lämna Sune 
Sen in till stan för promenad , julhandling och julmarknad 
Kom hem och landade lite sen gick jag upp till max och Sandra 

I dag blir det jobb och kp och då blir det också stan för min brukare vill köpa sina julklappar 

Oj oj 

Här kommer lite bilder från söndagen och i går måndag 

(null)

(null)

(null)

(null)

   Jag hade familjen här hemma och jag bjöd på glögg, pepparkakor och nybakade lussebullar 

I går var vi på restaurang Michelangelo i gamla stan och vi tittade på julmarknaden 

(null)

(null)

(null)

(null)

      God lunch på Michelangelo 

(null)

(null)

(null)

(null)

 Det var väldigt kallt i går så vi avslutade dagen i stan på ett fik och drack varm choklad med vispgrädde och en god muffins 

På kvällen var jag uppe hos mina fina ❤️

(null)

     Kolla in max och Sandras vackra gran 
(null)

     Älsklingar ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  Önskar er en fin tisdag // Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0