Fredag 23:e

Hej 

En bra fredag 👍

- Fixat naglarna
- Jobbat
- Handlat
- Gjort syn undersökning 

Nu är det dags igen !!!
Att börja övningsköra alltså 😂

Det e min arbetsgivare som peppar mig 👍

Nu är körkortstillstånd för mig sökt✔️

Synundersökning check✔️

H:s alla tillstånd är sökta ✔️

Nu är det bara min hanledarutbildning kvar ni vet den där trista kursen på 4 Tim....

När den e betald och gjord så får jag börja köra med H igen 
Ut och gasa på vägarna 
Det var nog 3 år sen jag körde bil men det mesta sitter i !! 

Tjoho 
Nu kör vi 🚘🚘

Just nu degar vi bara men snart ska jag skala potatis och gå ut med Sune 

Vet ni vad jag ska äta i kväll 
?

Stekt fläsk med löksås 
Omg 
Jag gjorde löksåsen i går så den har stått över ett dygn nu och gottat till Sig 🍽🍴
Mums va gott det ska bli 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0