Gott

Vilken perfekt avslutning på helgen 😀


I eftermiddag har vi små pulat hemma 
vi har hjälpts åt med middagen 
Vi åt fläskfilé , klyftpotatis och bea 🍴

Jag tog mina 2 sista filéer som jag hade kvar efter bunkrandet när de kostade
 49kr kg 👍

Innan vi steker köttet så doppar vi köttbitarna i vetemjöl, salt och peppar 

Det gör så att att köttsaften stannar kvar  och det blir så gott 
Testa det 👍
Det är en dansk variant 

Jag har även tvättat kläder och mattor så det doftar  nytvättat här hemma 


En annan rolig sak hände i kväll 

Kalle fick ett sms från butikschefen (Willys) hon vill träffa Kalle för en jobb intervju på onsdag 
Hoppas hoppas 
Han behöver verkligen börja jobba och komma bort från den där jävla datan och börja tjäna degos

Jag har också varit duktig med ätandet , det vart donken både lördag och söndag !

 Har ni ätit tasty bacon som har varit special burgaren i  2 veckor ( tror jag ) 

Fy fasiken va god , i dag var det sista dagen för den !! 

Jag har även ätit choklad, tårta och chips
Bra va 
Fucking jävla sorglig Maria 😡😡

Skulle verkligen inte vilja visa mig i sommmarkläder nu 

Fröken valross!! Känner ni henne ???

 Ja ja 

Nu är det strax farmen och sen natt natt💤
En ny arbetsvecka väntar 

Bye bye / M 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0