Grattis älskling

I dag är det min älsklings födelsedag och vi har firat nu på kvällen med lite fika


Vi körde bara tårta och småkakor 


Grattis älsko 

Vi blir bara yngre och yngre 

Självklart var mitt lilla barnbarn på plats 


Alla var lite avslagna i kväll men vi piggnade på oss lite när svärisarna kom förbi på tårta 


Annars en fullspäckad dag och jag är skitrött / 😜😕

I morgon väntar en rolig dag 

Det blir planeringsdag med mina kollegor och i dag fick vi veta att den ska spenderad på sturebadet 
Fasiken va kul och spännande 
Jag älskar spa så detta blir supernice 👏👍

Återkommer om hur det var där såklart 

Nu måste jag säga god natt

💤💤💤💤  Maria 


Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis grattis 🎉🎉

2017-02-21 @ 19:38:57
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0