Min torsdag & blandat surr

Hej fina 


I dag började jag morgonen med att väcka en ungdom som skulle i väg tidigt för att åka på samtal 
Sen var jag ute och satte upp våra foldrar på anslagstavlor runt om i Haninge och så var jag förbi posten 

Hemma har jag fortsatt med fixet , i dag piskade jag alla soffkuddar och torkade speglar och glasskåp 
Plus lite tvätt och middag 

Till middag vart det skolans filsås ( så sjukt god ) 
Och panerad fisk med potatis 


Receptet , tar typ 5 min att röra ihop men den e godast om den får stå många timmar och gotta till sig 🍴


Nu på kvällskvisten började jag känna mig skum , tror jag börjar få ont i halsen , värk i öron och nacke , det känns tjockt typ 

Hoppas hoppas det inte bryter ut nu , jag ska ha skoj i helgen så jag har inte tid att bli sjuk 😏

Nu väntar jag in Kalle , i dag träffar han sin klient första gången i kommunhuset 
Det ska bli spännande och höra hur det gick 



I helgen blir det 4 ungdomar här hemma 

Linus, Kalle, Kevin och Micke 
Dom ska lana här fredag - söndag 
Micke kom redan hit med sina saker i går 
Så det blir fullt hus här  hemma 
Mysigt 

Vi ska bära in köksbordet i Kalles rum också så 2 sitter som ni ser på bilden
 ( Kalles databord) 
Och 2 vid köksbordet 
Det blir bra ❤

Ja ja  nu ska jag sluta skriva 
So long //  IA 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mkt tjänar man på en klient?

Svar: 4 -5 per månad ca 1300 kr
Maria Höglund

2017-02-02 @ 18:43:20
Postat av: Anonym

Hur mkt tjänar man på en klient?

2017-02-02 @ 18:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0