Mycket kärlek i dag

Hej fina 


Hur har ni haft det i dag ?
Mycket kärlek och värme hoppas jag 

Jag gick upp 05.10 i morse och vaknade med ett rött kuvert bredvid mig med texten 
Jag älskar dig 

Men Ååååå !!!!   Och jag dig 🌷❤
Tack
Det var en timmes helkroppsmassage och gissa om jag behöver det 😄

Sen kollade jag på tv 4 nyheterna - Nyhetsmorgon 
Dom bad tittarna skicka in bilder på vad som symboliserade kärlek med  hashtag Nymokärlek 

Jag skickade 2 bilder

En på grabbarna när dom var små och en på H 

Båda kom med 

Man kan se det på
Tv 4 play (tv:n) 34 minuter ca in i sändningen 

Kul 

När jag gick till jobbet så kände jag att jag ville göra lite extra god frukost i dag till ungdomar och kollega så jag gick till Konsum och köpte bacon, ägg, salamin
( Perssons ) och färska frallor 

Jag dukade upp lite fint och stekte ägg med bacon , jag tror det var uppskattat 

❤❤❤



Jag fick vackra tulpaner från min kollega 

Tack gumman ❤❤❤

Till middag ville jag Göra något gott som jag vet att alla gillar här hemma

Fläskfilé i kantarellsås och klyftpotatis 
Förra veckan hade Ica fläskfilé för 49 kr/kg så jag bunkrade 6 st så det vart perfekt i dag🥛🍽🍴




På bordet ser ni mina fina tulpaner 🌷🌷


Nu ska vi kolla farmen och bara mysa 
Sänder en sista kram för i dag 

      All kärlek // Maria ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0