Brorsan

I dag kom brorsan för att hämta Zappa , vi tog en promenad med hundarna innan vi skiljdes , det är mysigt att surra med Kenneth , vi har mycket att prata om !! 


Jag kommer sakna min kelgris 🐕
Zappa har så många sidor som jag saknar hos Sune 

Zappa älskar att leka & busa och det gillar inte Sune , han vill mest nosa!!

Zappa vill sitta i knät och kela , det vill inte Sune , det är på sunes premisser 

Zappa vill ligga nära på natten , det vill inte Sune , han vill ligga i sängen bredvid eller i soffan 

Men Zappa skäller och det hatar jag haha  och det gör inte Sune , bara när han vaktar 
Tack och lov för det  hahaha 

En gammal bild 


Nu ska jag steka lite lövbiff och tända lite ljus

Jag har bara en lampa tänd i lägenheten just nu , fan va mörkt det är 😂

Hoppas ni får en fin långhelg // Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0