Bye bye

I dag får jag säga hej då till min dator 

Min laptop har krånglat några dagar/ veckor 
Den segar och vill inte svara riktigt  och nu fryser den helt och hittar inte internet mm 
Fuck
Och i dag har jag gjort 60 omstarter men den vaknar inte 

Pallar fan inte mer motgångar men nu får jag leva utan datan helt enkelt 😪😪

Jag förlorar massa bilder och massa bloggadresser jag lagt på favoriter men jag får försöka googla fram dom adresserna och spara på min skärm på telefonen 

Carina , kan du skriva din adress till mig ? 

Jag kommer sakna min startbild på datan 


Nu har jag precis kommit in med hundarna , vi lekte lite på ängen och nu ska jag koka vatten till lite varm soppa och ost smörgås 



Bye bye / Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0