Favoritmaten

Hemma från jobbet 

1:a mötet gick bra , jag gjorde hembesök och så tog vi en promenad och bokade nästa träff😃

Till middag i dag vart Det min favoritmat på top 10 listan 
Korv med pepparrotssås 

Fasiken vad det vart gott


Jag gjorde såsen i morse så den har stått och gottat till sig hela dan 👍


Ny arbetsvecka i morgon igen 
Den här veckan är galen , jobb måndag - torsdag och på torsdag så jobbar jag dag på ft och kp på kvällen 
Full rulle och på lördag blir det party med sexsaks försäljning ute på Värmdö 

När ska man vila ????

Ja ja 
Nu säger jag Go kväll
Dags att ta tag i köket efter middagen och sen lite tvätt innan sängdax ❤💤❤💤

   God natt / IA 


Kommentarer
Postat av: Therese

Vet inte ännu, det stod att vi skulle rangordna dem ( det är 23 st ) och sen skulle de höra av sig inom en månad.hoppas de menar att vi fått en nu bara, vi går ju o drömmer o tänker hur vi ska ha det osv haha. Vill helst ha helt nya möbler också måste vinna på Lotto först haha

Svar: Haha hoppas
Maria Höglund

2017-01-29 @ 18:55:53
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0