Frussen, SL och zoner

Go kväll på er 😀


Här är en frussen tjej 

I dag när vi var och bussträna så vart det lite väntande på bussar hit och dit och sen en promenad och fy fan vad jag frös !!
Mina fötter var isbitar och hela jag är genom kall 
Det blåste iskalla vindar 

Nu har jag precis ätit lite lövbiff och crocketter med chili bea Och tagit en varm dusch 

Förresten 

I går hade SL höjt priserna ( igen ) 
Nu kostar en jävla enkel biljett 30 kr men det positiva är att zonerna är borttagna så nu lönar det sig att resa långt 😂😂
Man har 75 min på sig med en enkelbiljett 

Ja ja 
Dom måste få in pengar nu pga all missär i Sverige så nu höjer dom priser och skatter på allt !!  


Nu måste jag bildbomba er med min vackra orkidé

Den är sjukt vacker och det är massa blommor på den så den nästan tippar åt sidan 
Tyvärr fångar inte kameran den vackra färgen 
Min vita orkidé har också ett 30 tal knoppar just nu 





Vackraste blomman efter tulpaner och rosor 


   All kärlek //  Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0