Knorr vs Blåband

Hej 

Ni som handlar på Ica har kanske märkt att Ica har tagit bort knorrs såser ur sortimentet 
Skit synd 
Jag åt bara knorrs såser om jag över huvud taget ska äta pulver såser 

Och dom hade 2 jag gillade 
Knorrs extra kryddade bea 
Och 
Knorrs café de Paris 

Så goda 

Men nu har jag ju fått gå på jakt efter någon annan sås och jag är ju inget fan av blåband 

Men jag kan tipsa om 3 helt ok såser 

Deras extra kryddade bea ( inte alls lika god som knorrs men ok ändå) 

Rosé pepparsåsen , faktiskt jättegod 

Och 

Chilibea , väldigt positiv till den 

Testa dessa 3 ovan ! 

Men deras vanliga bea på påse som görs på vatten och margarin skär sig alltid och är inte god 
😡

Här är dom 3 jag rekommenderar 


Tips från coatchen 


Nu tvättstugan //   Maria ❤


Kommentarer
Postat av: Stephanie Sandén

Hej söt! Är det sant tar dom bort knorr 😣 är Heller ingen älskare av blånande men gillar rosépeppar såsen den är riktigt god faktiskt! Hur skulle fröken gilla kall bea? Jag tycker det är sjukt gott till kött. Min familj var tveksam till att äta den kall men om du vill prova nåt nytt prova lohmanders chili bea eller Eriks de finns i kyldisken 😙

Svar: Hej steff
Jag HATAR kall bea på burkisch
Kramiz Maria
Maria Höglund

2017-01-11 @ 19:41:09
URL: http://ickiz.blogg.se/
Postat av: Susse

När du ändå skriver om pulver o blåband. Har du testat blåbands kycklinggryta-pulverpåse? Den är jätte god tycker jag iaf =)

Svar: Nä Susse men tack för tips
Ska testa
Kram
Maria Höglund

2017-01-12 @ 20:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0