LÅT MIG PRESENTERA

Hej 

 
Låt mig presentera mitt kommande och första barnbarn
 
Hur cooolt och häftigt är inte det här 
 
 
Jag och Henning ska bli farmor och farfar 
 
Det är fortfarande väldigt nytt men jag har vetat om det ett tag men inte velat säga något öppet och M & S ville också vänta lite 
 

                    Bebis suger på tumme precis som Max 
 
I dag var första ultraljudet där dom kollar så inte barnet har några missbildningar osv
Allt såg superfint ut😀
 
Om 5 veckor är det dags för det riktiga ultraljudet och då kommer det bättre bilder och då tror dom att dom vill ta reda på könet 
Beräknad förlossning ca 22/7 
 
Jag är världens lyckligaste ( farmor) 
Ååå vad jag kommer skämma bort mitt barnbarn med massa kärlek 
 
Det är självklar mycket tankar och känslor för M & S men jag försöker svara på så mycket jag kan och finnas till och sen stöttar ju självklart C också ( s mamma ) 
 
Det här blir en resa försig 
Happy girl 
 
//   Love Maria 

Kommentarer
Postat av: Annica

❤❤❤

Svar: tack
Maria Höglund

2017-01-13 @ 15:39:13
Postat av: Therese

Åååå jag är så glad för eran skull!! Du kommer bli en toppenfarmor ❤️
Ja vi måste flytta under stambytet. Till en 2:a ( bor i en 3:a nu). Fett jobbigt med tanke på att jag jobbar då också. Plus att vi inte kan ha diskmaskinen där :(
Usch ser inte framemot 2 flyttar med en 1-åring inte..
ha en trevlig helg nu! Kram

Svar: usch lät inget skoj....
kram och tack
Maria Höglund

2017-01-13 @ 16:01:35
URL: http://misstess.vimedbarn.se
Postat av: Susse

Wow! Stort grattis!! Vad kul =)

Svar: tack jaaaaaa superkul och spännandekram och natti natt
Maria Höglund

2017-01-13 @ 20:27:04
Postat av: Beatrice

Meeeen 😍 Grattis! Vad underbart♥️

Svar: tack tjejen kram
Maria Höglund

2017-01-14 @ 10:16:10
Postat av: Felicia

GRATTIS! Ååh så himla roligt, så spännande! :D <3 Har Sandra kvar någon blogg som hon skriver på? Jag tyckte det var så roligt att läsa hennes reseblogg, och kan tänka mig att det finns mycket att skriva om nu också! :)

Svar: hej Felicia, det var länge sen..... nä just nu bloggar hon inte. hon har precis blivit chef på Gina Tricot Haninge och jobbar massakram på dig
Maria Höglund

2017-01-14 @ 19:16:02
URL: http://bunnys.blogg.se
Postat av: Felicia

Okej, så roligt för henne! :D Ja det var verkligen länge sedan, jag är ju inte så aktiv längre men på din blogg kikar jag in så gott som dagligen och håller mig uppdaterad! :) Massor kramar!

Svar: Kramiz
Maria Höglund

2017-01-14 @ 22:04:46
URL: http://bunnys.blogg.se
Postat av: Stephanie Sandén

Nämen åhhh vad härligt att höra! Shiiiit vad spännande för er allihop 💙❤❤💙 Grattis till er och hälsa jätte jätte Grattis till M & S så himla coolt dm hållit ihop så länge och nu ska bli föräldrar 😍 lycka!!

Svar: ja det e sjukt cooltkram steff
Maria Höglund

2017-01-17 @ 08:09:58
URL: http://ickiz.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vilken glad nyhet att läsa <3 och vad härligt för dig/er!! Stort GRATTIS till er allihop - kul med bejbis =)

Svar: jaaaaaaa kram åsa (fina åsa)
Maria Höglund

2017-01-17 @ 09:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0