Min pappa

God morgon söndag 🦋


I dag ska jag jobba , ska strax gå ut med Sune och sen åka mot handen och kp uppdrag , jag ska bara kolla klart dr Phil , har hängt med honom sen kl. 6.15 ! 

Sitter och tittar på gamla bilder jag fick av mamma 

Här är bild på min pappa Lasse ! 


Jag har inte haft så bra kontakt med min pappa , jag har tillbringat lite tid med honom och hans fru i deras husvagn på Gålö på somrarna vilket var mysigt på sitt sätt men det mesta jag minns av min pappa är alkohol 

Ett ständigt supande 😔
Trist 
Men jag gillar den här bilden
Jag tycker det är lite James Dean över honom haha 

Här kommer några bilder på mig och min bror Kenneth 


De sista 3 är på mig och här kommer ett kort på min mamma 

Kul med gamla kort / 


Nä nu är det dags att ta tag i dagen 
Tjao Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0