Podcast

Godmorgon 


Lyssnar ni på podcast ?

Jag somnar alltid till dom ....

Mina favoriter är:

Rättegångspoden
P3 dokumentär
Svenska mordhistorier
Krull och kriminell
P1 dokumentär 
Narrativet 

I går lyssnade jag på 
 svenska mordhistorier nr 44 Elin Krantz 


Usch 

Det gör mig så jävla upprörd att något äckel ska förstöra en svensk kvinnas liv 

Tycker ni om att lyssna på Sannberättelser så tycker jag ni ska lyssna på pod 
Avkopplande och intressant 

Tips  i helgen kanske 

På  IPhone  ligger podcast redan klar som app på hemskärmen 

 I dag blir det kanske stan , men man har ju inte jättestor lust att gå ut i 17 minus 
Så vi får se .....
Kram Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0