Sista dagarna

Hej fredag den 13:e och hej till er 


Vad har jag haft för mig sista dagarna 
Svar - jobbat 
Jobb i går / KP uppdrag och 50 års firande

Jobb på FT i dag, promenerade till och från jobbet på isad väg, det var inte lätt👏👏

I dag har jag stekt hamburgare och gjort en tonfisk röra på 
Ägg
Rödlök
Tonfisk
Majs
Créme fraich
Majo
Salt, peppar, curry och cayennepeppar 

Häromdagen lagade jag en supergod makaronipudding med stark chorizo och bacon 
Mums vart det 

Ja det va summering från de sista dagarna 
Önskar er en fin fredag // Maria 


1)  tonfiskröran på mörktbröd till sen lunch

2) makafonilådan 
3) Max tröja är en julklapp från oss , beställd på NHL:s hemsida 
Hans favoritlag (2:a) plats 
Den vart han glad för 👌


Kommentarer
Postat av: Carina

Såg riktigt gott ut :-)

Svar: tack
Maria Höglund

2017-01-14 @ 15:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0