Trötter

 
                     Så här känns mitt mål för 2017
 
 
                        Just nu känns det så......
 
Jag är så sjukt trött hela tiden, Jag lägger mig ca 20.30 varje kväll
Jag sätter på en pod och lyssnar kanske 10 min innan jag dunar.
sen vaknar jag av väckarklockan vid 7.30
11 timmars sömn.
 Jag vaknar ibland pga. av kissandet på natten men har inga svårigheter att somna om.
När jag kliver upp så har jag 0 motivation, Jag har aldrig känt så här förut . Jag har sjuk huvudvärk nästan varje dag, jag vaknar till och med upp med det ...........
benen är blytunga, jag är irriterad, svårt att le och jag som alltid e på topp och är glad.
Jag vill helst vara för mig själv....
 
Jag blöder dagligen trots att jag inte ska ha mens....
 
När jag e hemma kliver jag upp 7,30-8 och då tar jag hunden/hundarna och sen ger jag dom mat och äter några mackor sen kan jag lägga mig på soffan igen och lätt somna igen.
What a fuck.....
 
Känns som om hela min kropp vill lägga ner just nu, vad beror detta på,,,,  mörkret och kylan kanske...
jag är en sommar och sol människa
 
Bläääää
 
därav säkert min bloggdipp
 
 Nu har vi i all fall ätit kyckling pasta, den vart sådär. Jag tog ica basic kyckling a 30 kr och den kycklingen var inge god så då vart hela rätten keff.
 
Nu är det bra på tv klockan 20.00 så i dag lägger jag mig efter 21 hahaha  god work.
Jag ska kolla på House of DVF
 
kollar ni på det ??????
 
     God Natt  vänner // Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0