Blandat i skrift

Hej och Go söndag 


Jag har sovit sämst i natt, grannarna städade och röjde minst till 01 i natt och kl 4 vaknade jag av att dom pratade utanför fönstret 

Jag kollade ut och såg att hela familjen stod med resväskor och pratade om sin utomlandsresa så det var nog därför dom röjt i natt , städat och gjort fint innan resan 

Dom drog på semester 👍✈️  Nice för dom


Den andra grannen som eldade varje dag kom och bad om ursäkt efter jag satt upp lappar om eldningsförbud och där jag skrev att jag pratat med Södertörns brandförsvar och miljö verket plus att jag kontaktat Akelius 

Han bad om ursäkt i torsdags och sen dess har det inte skett någon eldning 👍

Men nu har vi fått ett annat problem 

Eftersom han nu tror att vi är vänner så springer han här hela tiden och vill prata och hans röst är enormt stark 
Och han vet att vi är morgon pigga och det är gubben också så nu sitter han utanför våran altan kl 6 på morgonen och vill prata 

Det kanske var bättre att vara osams ( blink) 
Då fick vi inte påhälsning varje dag 
Knepigt 😂😂😂


I dag tänkte jag gå till jobbet , men det känns inte som vanligt då det är folk i huset 
Jag älskar att ha min tid i villan själv på helgen för att kolla läget och kolla till ungdom samt förbereda för ny vecka men just nu kommer det inte bli så 🙃🙃
Jobbet har varit min fristad 😂😂

Sent i kväll kommer brorsan och hämtar Zappa , dom kommer hem från Kroatien i dag och dom skulle lämna saga i Farsta så då plockar dom Zappa på en gång 

Zappa har varit här i 13 dagar och längtar nog efter sin familj ❤️

Han kommer bo hos mig en omgång till denna sommar ❤️


Jag är lite i Depp mood 😔
Livet är trist just nu 

Inget speciellt händer , allt e lite rörigt , Kalle ser man aldrig, mycket som jag vill göra men är begränsad ekonomiskt 

Är sjukt trött på vädret .....

Ser liksom inget ljus just nu 

Ja ja  trist inlägg utan bilder‼️

Jag tänkte starta ett Google konto i dag och lägga upp lite vloggar framöver på youtube 
( testa) 

Va tror ni om det 
Max ska hjälpa mig ❤️

   Ha en fin söndag / M 





Kommentarer
Postat av: Sofia

Tänk på att du snart ska bli farmor, det är ju stort ❤️

Svar: ja verkligen , större än störst
Maria Höglund

2017-07-09 @ 12:03:21
Postat av: Linda

Hoppas att deppen försvinner snart <3

Svar: Tack ❤️❤️❤️
Maria Höglund

2017-07-09 @ 17:47:37
URL: http://lindaviktoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0