Fetto Och svammel

Hej 


Barbamamma här 

Hur mår ni ?

Jag har precis krupit ner i sängen , polis helikoptern hovrar ovanför brandbergen i vanlig ordning 
Så sjukt trött på det här getto stället 

Det är bomber, pistolskott , rån och massa knark varje dag 

Mer och mer utlänningar och kriminella gäng 

Ligister som drar runt på krossar och för ett jävla liv ! 

Älskar BB - NOT  älskar Sverige -NOT 

Men ja ja va är en bal på slottet 

I dag har jag hängt med halva familjen 
Jag , Max och Sandra åt lunch och fikade ihop 
Plus att jag har fått massa annat gjort , jag skulle ha jobbat med kp uppdrag nu på kvällen men min brukare vart sjuk 

Kollade vågen i går !!  Jävla fetto jag blivit 
Jag har gått upp massor de senaste månaderna 
Bra jobbat
Knubbis ‼️






Killarna är ständigt med mig ❤️


I kväll skulle jag göra korv med pepparrotssås 
Min favvo !  Men i dag misslyckades jag totalt 
Jag fick  inte till smakerna och såsen vart alldeles för tjock  ( som kocken) 

Innan jag började med middagen så hade jag torkat alla skåpluckor rena och fina  och när jag sen står och gör såsen så tappat jag vispen i backen så det sprätter ut sås över skåpluckor och hela golvet 
Men va fan 

Kul att göra jobbet 2 ggr och jag har säkert
Missat lite stänk här och där 

Så irri 

Nu känns det som jag svamlat tillräckligt 

 Önskar er en god natt sömn 

   All kärlek - M ❤️




Kommentarer
Postat av: Susse

Bara fortsätta passa på o äta upp sej för sommaren e ju snart över o de e dax för vinter o kyla snart =D

Svar: Sant haha
Maria Höglund

2017-07-25 @ 21:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0