Go söndag

Hej vackra ‼️


Hoppas ni haft en fin söndag ,  det har jag haft 

Vi mös i soffan och åt en god frukost 
Vid 11 tiden tog vi en promenad med Sune innan vi åkte ner till port 73

Där köpte vi underkläder, glass och en brandsläckare ( pulver ) 

Min glass var  våffla med favoriten polka 

Sen körde jag vidare till Haninge c där vi kollade runt lite och där fyndade jag skor på rean 




Vi fick även med oss en växt hem 



Vid 13 tiden gick vi på en varsin massage 

Väldigt skönt och sen åkte vi bara hem och slappa 

En perfekt söndag

I morgon ska vi till Solna på ärenden och sen tänkte vi besöka mall of Scandinavia 


 Jag önskar er en fin söndag , nu ska jag ringa mamma 

 Tjao M 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0