Kroatien / Zappa

Min bror med familj är ju i Kroatien 


Dom har hyrt ett hus där , 
( vet ej riktigt vart dock) 

Huset e jättefint och dom verkar nöjda

Jag fick några bilder från Sussi 

1:a dagen var det dåligt väder men nu har det ordnat upp sig för dom

👍👍


Vackert när hela havet ligger i bakgrunden 



2:a dagen sol ☀️☀️☀️


Hoppas dom njuter och mår gött

Zappa har det gött här hemma , just nu ligger han under mig vid soffan och lägger av de värsta mökarna 

Han har fått köttbullar och falukorv 

 Nu ska jag lägga mig // natt natt 💤💤


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vad härligt att hyra hus utomlands! Ännu härligare att vinna på Lotto och köpa ett jävla hus haha.
Ha en fin söndag! Vi ska fortsätta packa upp, hinner aldrig klart haha. Men det är rätt kul att bygga ett hem och fixa o dona lite. Det viktigaste är ju på plats såsom soffa, säng, köket o allt sånt 👍
Kram Therese

Svar: Så sant
Avis på er ! Kul att få ha ett hem helt från scratch
Kram
Maria Höglund

2017-07-02 @ 08:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0