Semester

Hej 


Nu går jag på semester 

Eller det är nästan så den började i morse
 
Jag Har varit hemma i dag pga hundarna så jag jobbade lite härifrån 

Vi har varit på företags posten ( jag och hundarna )
Väckt ungdom 
Och jag har gjort planeringen hemifrån och lite jobbsamtal men väldigt lugnt ändå så jag ser det som ledigt 👍

Medans jag har varit hemma har Kia gjort fint på jobbet 


Jag har hunnit med massa annat oxo

Jag har varit med Max och Sandra någon timme 

Jag har varit i Haninge c 

Jag har storhandlat 

Bolaget 

Och jag har duschat Sune 

Städat 

Tvättat alla hundtäcken och mattor 

Lagat en god lövbiff gryta som jag tänkte ha pasta till

Ölen ligger på kylning för älsklingen går på semester i morgon och han har exakt 8 timmar kvar att jobba , då blir det mys med en iskall pilsner 🍻🍻🍺🍺

1:a veckan ska vi på en liten roadtripp 

Bla Trosa och Flen och så ska mamma komma till oss några dagar och vi avslutar nästa vecka med en kryssning tillsammans med mamma och brorsan och hans fru Sussi 

Sen veckan efter ska vi bara ta dagen som den kommer , vila och äta glass 😂😂

Jag fick en bild från Emelie och mamma i dag 
Dom var på utflykt 





                    Mamma 



Skönt att fylla på min kyl igen ‼️


nu ska jag vattna gräset och vänta in Kalle som varit på en arbetsintervju 


Han sökte jobbet i måndags och dom ringde igår för en intervju 
Det gäller ett lagerjobb i jordbro 

Hans sommar vik på Cola är slut om 14 dagar 

Nä nu säger jag bye bye 

  Love IA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0