Sociala medier

Instagram - Mariaahoglund 

Följ mig där och på instastory 

Jag hajade vad instastory va igår 
Det är tydligen det man använder nu , likadant som snapchat 
Korta klipp 

Högst upp på instastory ser ni ringarna 

Klicka på dom så ser ni snabba klipp som alla lägger upp 

Kul att man är sist att haja sakerna  haha 😂😂😂


Ser ni ringarna högst upp 

Klicka på mig eller vem ni vill titta på , videon ligger uppe 24 Tim som på snap 
Skitkul 👍

Sen har jag bloggen 

I dag fattade jag hur man bäddar in HTML koden i bloggen så videon visas på bloggen 
Max hjälpte mig med Google konto och en youtube kanal i går 
Kan va skoj att lägga upp videos ibland eftersom mitt liv e så jävla intressant 
NOT 
Vad ska jag visa ?? När man skiter eller lagar mat  haha 
Det e ju inte så att man lever värsta Fancy livet liksom 
Men en och en annan prat video kan jag bjucka på 😀

Detta har man ‼️

FB som jag kollar igenom ibland 
Det börjar bli tråkigt med Facebook. 

Sen har jag snap chat vilket jag älskar 
Där heter jag iahoglund ( lägg till) 

Sen bloggen ( min dagbok) 
Iahoglund.blogg.se


Fullt upp Hahaha 

En bra dag i Dag på jobbet , i dag kom ny sommarjobbare och min kollega var tillbaka från semestern 

Kalle gick på bio nu innan sitt arbetspass , han skulle se spiderman 

Jag ska laga kasslergryta nu 
Önskar er en fin måndag kväll

PS 
En extra bamse kram till er fina läsare och era fina kommentarer 

    Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0