Söndag

Hej blogg vänner 


Jag vaknade sent i dag , jag vaknade 6.30 
Vid 8 tiden cyklade jag till jobbet med theas  cykel och det bjöds på god frukost 👍

Sen åkte jag hem och tvättade och städade och gjorde en smarrig makaroni låda med bacon och zhoritzo korv 
Den vart grymt god 

Sen mötte jag brorsan och Sussi och tog emot Zappa som ska bo hos mig den här  veckan när dom är på Öland 

Jag njöt av solen i min baden baden stol och lyssnade på 3:e boken silfvierbielke 
Och pratade med mamma ‼️

           Frukosten 



        Zappa pojken 


På kvällen gick jag till Ica, jag har gjort matlådor och bakat kärleks mums 

Nu slog jag mig ner i soffan 


önskar er en ny fin vecka 

På torsdag går jag på semester 


     Love IA 


Kommentarer
Postat av: Therese

Din blogg ser jättekonstig ut, den är inte mobilanpassad längre så allt är jättestort o svårt att läsa i mobilen. Så du vet!
Kram Therese

Svar: Jag vet
Skitskumt
Maria Höglund

2017-07-24 @ 09:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0