God morgon måndag

Hej 


Full rulle och kl är inte ens 10.30 

Skalat massa potatis 
Ringt viktiga samtal
Fixat med småsaker till fredagen 
Städat
Piskat soffdynor
Klippt gräsmattan och sopat

Före & efter bilder på gräset 



EFTER



Nu hinner det växa lite innan fredag när massa folk ska gå på gräset 


Jag är fruktansvärt trött på blåsten 
Jag tycker det stormar varje dag 

Alla blomblad blåser av 😂😂😂😂

Vi har slagit in Kalles studentpaket


Han önskar sig pengar men vi har köpt 3 saker 


Nu ska jag fortsätta att fixa , inger skulle komma förbi och ta en fika också 

I morgon blir det matlagning hela dan och så måste jag till partyland och hämta Kalles ballong 

Full rulle 

Ha en fin onsdag // ❤️❤️❤️❤️


Kommentarer
Postat av: Susse

Stort Grattis på födelsedagen en dag i efterskott!! =)

Svar: Tack Susse ❤️❤️
Maria Höglund

2017-06-07 @ 18:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0