Hundar, baconben, fix och sol

Ok äntligen lite sol ☀️☀️☀️

Skönt att inte frysa för en gångs skull 

I dag vart det lite fix 

- posten
- köpte hundmat
- glass
- köpte en present till vårt barnbarn 
Vi köpte en kudde som jag sett på en blogg 
Max var glad 
Den gör så att bebis ligger mjukt och stadigt och det motverkar platt huvud 

Vi spelade på lotto och sen har jag tvättat och hängt lite på plätten med hundarna 

Lite bilder från dagen 



Den här snyggingen mötte vi på foderboden 

Min drömras
Engelsk bulldog 


Sune och Zappa har njutit på plätten med baconben och sol 



Kudden vi köpte till lilltjejen 



Nu ska jag äta , jobb i morgon så tidigt i säng men det är ju inget ovanligt 

Upp 5.30 
Sängen 21.00

Sen har jag fått en annan ovana på semestern 
Jag brukar lägga mig några timmar på dagen och lyssna på talbok och slumra till ett tag 

💤💤

 Puss & kram på er / M 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0