Måndag och om söndagen

Hej 

Just nu sitter jag i frukostsalen och tittar ut över ett regnigt belek 
Det är åska och blixtrar 

Jag tar det med ro , 

I går söndag var helt perfekt trots att man var slut 

Vi solade, promenerade, åt massa gott. Mös. Drack massa nyttig juice från juicebar, drack öl på stranden , badade hamam och fick en underbar massage , badade i havet 
Och sov igen 

I dag känner jag att jag tagit igen sömnen jag förlorade lördag - söndag 


Vi får se om det klarnar upp under dagen annars blir det massa mat och vila och lyssna på talbok 
Semester mood 


Här kommer några bilder från gårdagen 



Receptionen 



Lite bilder från middagen 

Det finns verkligen allt 
Vi får även välja 5 andra restauranger inne på området tex kinamat, grill mm 
Men buffén är så bra så vi avvaktar 


Mycket fina plantor, blommor och palmer 


I dag har jag hunnit äta 2 ggr redan trots att kl bara är 9 
Vid 5 kom roomservice med omelett , vi hade beställt så Henning skulle få frukost innan han skulle ut på golfbanan och då åt vi lite ihop 

Allt är gratis här
All rumservice är fritt
Allt i minibar fritt och dom fyller på en gång om dagen och allt på området är fritt 
Vattenflaskor är det bara att hämta hur mycket man vill så det är perfekt för tandborstningen etc 


Omelett till frukost nr 1  och omelett och lite  bröd & juice till frukost nr 2 


Bakom huvudbyggnaden där vi bor mot havet finns det ett villaområde som dom kallar det med etage lgh och egen pool och brygga ner i vattnet 

Där skulle det vara kul att hyra om man var familj och ett gäng kompisar / vilket drag 


Skriv inläggstext 

Hur mysigt som helst 

Kostar ca 20.000 i veckan men då kan man bo 3 familjer i varje hus och om man delar så blir det inte så mycket inkl al inklusive 


Vad kan jag mer berätta 
Jo 
Vi var sist in på planet 
Alla satt och vänta på oss 

Grejen var att planet skulle ha åkt 18.05 men var försenat till 19.05 och när vi checkade in så stod det fortfarande på monitorerna att planet skulle gå 19.05 

Vi chillade och tog det lugnt 
Vi tog några öl och vid 18,30 så gick Henning i väg för att röka etc och jag hade en öl kvar ! Då hör jag plötsligt i högtalarna 

- Maria Höglund  Maria Höglund gå omedelbart till gate 18 
???
Innan jag hajade att det var ju för fan mig dom ropar på 
Hahaha 
Lämnade ölen och sprang för att hitta Henning 
Han kom lugnt emot mig och då frågade jag om han hört dom ropa 

Han svarar nej 

Sagt och gjort så skyndar vi till gate 18 och då säger personalen 

- där är ni ju

Det är bara er vi saknar 

Pinsamt 
När vi kliver på så sitter 300 passagerare och glor på oss 

Ja ja 
Så fort vi kom på så lyfte vi 
Så vi kom i väg 18.50 

Dom hade blivit klara tidigare 😅😅😅

Nu börjar himlen klarna upp här , ska gå och byta om till bikini och se om jag hinner få sol innan det börjar regna igen 

Puss på er // IA 


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad kul med lite uppdatering från resan! Ser alldeles underbart ut! Hade gärna hyrt en sån lägenhet med trappa ner mot poolen, det hade varit något!
Hoppas ni inte hinner bli farmor o farfar nu innan ni kommer hem igen bara 😍
Kram Therese

2017-06-19 @ 15:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0