Min vy

Hej och Go tisdag 


Dagarna går så fort , alldeles för fort 

Kommit in i en riktig semester mood 
Vill inte och orkar inte göra ett skvatt mer än att vila, sova och äta 🍽

I dag hänger vi vid poolen under ett parasoll då min rygg och mina bröst vart grisfärgade  igår 🐷🐷

Stekt bacon 

Man måste vara väldigt försiktig för solen e apstark 

Jag ligger aldrig mer än 2 timmar i solen 

Så här ser mitt dygn ut

Somnar 21 på kvällen 

Vaknar 4.30

Roomservice och omelett kl 5

Sen åker H vid 6 och kommer tillbaka runt 11-12 

Då går jag och lägger mig igen mellan 6-8  och små segar sen på rummet till 9 

Då går jag till frukosten och tar lite ägg / bröd och juice 

Sen vid 10-12 solar och badar jag lite 

12.00 lunch med älsklingen och chill under parasollet 

Vid 14.30 - 17 så sover vi mer på rummet 

17-19 mys på balkongen 

19 middag 

Sen promenad och någon öl/drink i barerna 

21 natt natt 

Så himla skönt .....

1:a bilden ! H sover just nu 👊👊😜😜


 Kram till er alla / nu ska jag glo på lite dårar 

/ Maria 


Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som helt perfekta dagar enligt mig! Sova tidigt och vakna tidigt men viktigaste är en liten tupplur under dagen haha.
Njut nu av tiden som e kvar!
Kram Therese

2017-06-20 @ 13:10:31
Postat av: Annica

Mysigt. ❤️❤️❤️

Svar: ❤️❤️❤️
Maria Höglund

2017-06-20 @ 21:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0