Sverige

Hej 


Kl 04.20 landade vi på Arlanda i morse 
Planet var endast 10 min försenat men och läs nu ett stort MEN 

Vi höll inte på att komma hem , vår vanliga otur som inte orsakades av oss 
Jo en av sakerna orsakades av mig ! 😂

Vår transfer buss kom nämligen inte 
Sen hände det en annan sak som gjorde att flygplats personalen hotade oss att vi inte skulle få åka med planet hem för jag vart lack och skrek fucking stupid till den som skulle checka in oss 

Dom tog ifrån oss boarding korten 
Men jag berättar mer sen hur det kom sig 

Jag är så trött och måste sova en stund 
Sen har jag massor att ta tag i , 

Hemmet
Massa tvätt
Packa upp
Handla
Uteplatsen , måste klippa gräs mm 
Mail
Räkningar 

Oj oj 
Åter till vardagen 😟😖😟😖

Hur mysigt som helst att få pussa på Sune och Kalle 
❤️❤️❤️❤️



Kommentarer
Postat av: Therese

Men oj vad spännande haha. Väntar på att få veta varför ni inte höll på att komma med :)

2017-06-25 @ 20:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0