Text på tyget

Hej 

I dag fick Kalle och klassen veta att dom springer ut som nr 4 i morgon 

Utspringet är kl 11 

I går tävlade klasserna om vilken turordning dom skulle springa ut men 2 av klasserna fuskade och istället för att diskvalificera dom 2 klasserna så blev det lottning ,  vilket sög för jag tycker automatiskt att dom ska springa ut sist

Men ja ja 

I dag sprayade dom även lakan som ska fästas på flaket 👍
Dom går ju ekonomi 


Texter; ( ungefär) 

Vi gör allt för pengar 

Vi visste inte vad vi ville bli så vi valde ekonomi 

Sen i  bak  mot trafiken : 

Tuta om du har stor kuk 

Hm 😂😂😂


Nu har jag gjort massa fläskfilé i ugn och gjort en stor potatisgratäng 

Så stor att plåten inte ens går in i kylen ,jag  får väl ställa den snett 

Sen var jag på partyland och hämtade en stor ballong som jag beställt sen tidigare 

 

Det är fruktansvärt rörigt överallt och speciellt i köket ! Uppläggningsfat , skålar, frukt , snacks mm överallt 


Finns en del kvar att göra men det kommer bli bra 

Laaaater // Maria ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0