Tisdag

En ok dag och några saker som gick mindre bra 


Det vart jobbet en snabbis
Var bl.a. förbi posten 
Sen gick jag på Thai massage som jag fick i födelsedags present och tjejen som masserade mig  idag var grymt duktig ( dia ) hette hon 

Sen var jag med min brukare en lite stund 
( KP) 
Jag skulle hämta lite saker som hon lånat 
Sen sa jag hej då till henne och vi ska höras igen  efter den 29/6 

När jag var klar med henne så gjorde jag lite ärenden 
Check ✔️

Hemma så tvättade jag lite och det var någon som glömt papper i en av sina fickor så kläderna var alldeles luddiga av blött papper 
Sjukt störande , jag måste tvätta om det mesta 
😩😖😖😖

Sen skulle jag göra en köttfärssås på ca 1.4 kg köttfärs och misslyckades totalt 

Hur faaaaan kan man misslyckas med något man lagat i massa år ?? 
Smakade skitens skit 
😩😩😖😖😩😖


Det vart en promenad med Sune i skogen 




avslutar med en bild från Thai massagen 


I morgon blir det stan x 2 


Önskar er en fin kväll // Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0