Brilliant smile

Hej alla 

Jag och Kalle har haft en kanondag i stan 
Vi var i city och sen på söder 

Det vart en del kläder för Kalle och han var jätteglad

2 tröjor
1 jacka
Skor
1 par byxor 
Allt för 1300 kr faktiskt 
Jag hade en budget på 1000 kr men han charmar alltid sönder sitt mamma hjärta ❤

Förut köpte aldrig Kalle ett par byxor under 1500 så detta var jackpot 

Vi åt lunch och glass i solen innan vi gick till
Skrapan och minispa och blekte mina tänder 

Just nu har jag lite obehag i tandköttet, det ömmar ! 
Mina tänder blektes 5 nyanser men jag tycker inte det syns så mycket men det tyckte Kalle och killen som blekte 

Det var lite kämpigt att sitta med skenan i 60 min men vad gör det om 1000 år 

Här kommer lite bilder från dagen :




bilderna med röda planket är utanför Max dagis på söder där han gick när han var liten 

Uppe vid skinnarviksparken 
Så fint 


Bilder ovan 3 st är från Mariatorget 

Vackert 
Här skulle jag gärna ha en lägenhet 


Glass och mys på Medis 



Vi åkte upp till restaurang himlen på våning 25 och kollade utsikten ( skrapan söder) 



Nu har vi tvättstugan och sen ska vi packa 

Kalle ska vara på Arlanda 8 i morgon bitti och flyga till London 4 dagar med grabbarna ( engelskan ) 

  Ha det finast / Maria 


Kommentarer
Postat av: Therese

Härliga bilder och kul att hänga lite inne i stan! Var 100 år sen jag gjorde det men blev sugen nu när våren är här :)
Ha en fin kväll! Lite tråkigt nu när farmen är slut tycker jag.

Svar: Hej
A tycker jag med
Finns inget skoj att titta på
Kram
Maria Höglund

2017-03-28 @ 19:47:24
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0