Fix och don

Hej 


I dag har det varit full rulle 
Vi vaknade 6 och åt frukost och vid 8 åkte vi och veckohandlade på Ica maxi 

När vi var klara där stannande vi på Biltema och köpte allt Oscar behövde till sitt databord/datarum 
Vi köpte även lister till Max och Sandra 

Vidare hem för att lämna matvaror och hämta såg mm och sen hem till syrran för fix och don 


Oscar vart jättenöjd och då är vi nöjda 😜


När vi var klara där så åkte vi hem till Max och Sandra för att fixa deras kablar med snygga lister , vi väckte dom såklart 
Det vart också jättefint 😀

Sen till foderboden och lite annat fix 

När vi kom hem satte jag igång med storkok 
Jag gjorde en jättestor köttgryta på ca 2 kg grytbitar med massa grönsaker & vitlök mm

Sen gjorde jag pannbiffar med gräddsås till Kalle 
Han äter ju inte potatis och ris men biffar med gräddsås är bra och gott vart det 
Jag la en liten klick lingonsylt i såsen 

Han äter väldigt nyttigt just nu 
Kyckling
Lax
Biffar
Och massa frukt och grönsaker 


Nu är jag nyduschad och ska bara chilla ! Jag skulle ha åkt förbi jobbet i dag men jag tar det i morgon , jag har inte suttit sen 8 i morse 

( 7 timmar sen) 😀

Vi ses senare /  Maria 


Kommentarer
Postat av: Annica

Tack igen för hjälpen ❤❤❤

2017-03-11 @ 19:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0