Grabbarna

Både Kalle och Max har varit skitduktiga sista tiden med träning och kost 👍


Båda killarna har sista året lagt på sig sjukt mycket extra kilon och jag som mamma tycker det är jobbigt att se på då dom är så unga 
Sen är ju inte fetto Maria bästa förebilden 

Jag har försökt att peppa massor 
Men nu är dom igång igen och jag hoppas dom orkar fortsätta 

Dom tränar i stort sett varje dag och äter nyttigt 
Max äter mycket kyckling och Kalle äter
Kyckling, lax, pannbiff och fisk 

Go Go boys 
Glad mamma ❤


Båda tränar på najaden plus att Max spelar badminton varje tisdag 🏸🏸



I dag var Kalle på jobbintervju 🥊🥊

Även på detta jobb så  var det sjukt mycket sökande men han får besked om han får det eller inte om  Ca 2 v  och nästa onsdag ska han på en till jobbintervju !  
 4 intervjuer på kort tid ! Bra träning 
1 jobb fick han inte , svaret var att det fanns sökande med mer erfarenhet 

Det är tufft på jobbmarknaden nu och man får vara glad att han ens blir kallad på intervju 
Inte ens alla företag som svarar !! 

Nu ska jag se farmen och sen pula lite 

 Ha det bäst hörrni // Love IA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0