Målning , räkor och uttråkad

Hej 

I dag när jag var på jobbet så hade Bosse påbörjat målningen av allt furu i trappan , vilken skillnad!!  Han har nog en strykning kvar 😀

Jag har precis skalat räkor till middagen i kväll 
Jag älskar verkligen räkor 

Jag är inte på top , jag har hela tiden en krypande oros känsla i kroppen typ ångest och känner mig ledsen 
Vet inte riktigt vad det är men något känns inte bra 😒
Det kanske är lite mycket just nu med alla måsten  

Hur kul vore det inte med en extra slant haha  dream on majsan 


Trappan , det var furu innan 👍


För någon timme sen gick jag på en promenad med Sune 
Det var skönt ute trots solens frånvaro 


Min älskling ❤❤❤

//   Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0