Min kväll

En väldigt lugn kväll här hemma med hosta och Kina mat 


Jag har degat i soffan med min bakfulla man 

Haha 😜😂😍

H var bra söt i natt när han kom hem 
Dom hade haft skitroligt och han kom 2:a på femkampen 
Det är väldigt sällan han dricker och det var länge sen jag såg han så här rund under fötterna 
Han kröp in under mitt täcke i natt och jag blev typ full av inandningen 
😂😂
Deras chef lägger in kortet i baren och sen går dom bara och beställer det dom vill ha hela kvällen 
Dom startade med ett personalmöte med mackor och starköl kl, 14.00 så han var söt redan när dom kom till olerys 12 ( tele 2) 

Roligt att dom hade skoj, han har inte varit lika kaxig i dag men ändå orkade han åka nu på kvällen och köpa lite mat till oss 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Ville bara kika in och säga god natt
Blir tidigt i säng / 🖤🖤🖤



Min fina söta Max 


// Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0