Min måndag

Min första arbetsdag denna vecka avklarad 

5 återstår 
Jobbar alla dagar utom lördag 
På fredag är det kp uppdrag och på
Söndag är det kp uppdrag 

I morse var det sjukt tungt att gå till jobbet 
Benen var blytunga och jag var alldeles grumlig i ögonen 
Jag vet inte varför jag var så trött men det gick över efter någon timme 👍

Jag tror jag fick gå till kaffe bryggaren 3 ggr innan kaffet kom igång 

Först glömde jag att sätta på on knappen  och 2:a gången jag gick till bryggaren så hade inget hänt för jag hade glömt att hälla i vatten så då gjorde jag det 
3:e gången gillt hahaha 

Gör om och gör rätt - trötter 

Annars en bra dag med fix, plugga körkort, möte, planering mm mm 
Tiden sprang i väg

Sen hem för att supportra killarna 

Vid 18 tiden vart dom klara 



Kollar ni farmen ??


Jag vill att Niklas ska vinna 
Hoppas hoppas 

Annars Hasse 

Vad tycker ni ??


Nu ska tömma diskmaskinen och sen ta sista prommisen med Sune 

God natt vänner / M 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0