Min söndag

Hej fina
hur e det ??
 
Jag har sovit väldigt många timmar, jag la mig klockan 20 i går kväll men somnade runt 22 tiden och vaknade 7.30
sen har jag sovit 1 timme på soffan alldeles nyss. Känner mig helt färdig...
 
Ny jobb vecka i morgon.
 
- På tisdag blir det kurs
- På Onsdag ska Max och Sandra på ett nytt ultraljud , vi hoppas att lillskrutten vill visa kön då + att FutureTeens kommer hit på lite lunch & film på dan.
- På Torsdag ska vi alla till tandläkaren för kontroll, rengöring/blästring. så skönt att fräscha till gaddarna ordentligt
 
Sen är det full rulle hela nästa helg......
 
När H fyllde år så fick vi ett presentkort på en restaurang i stan , den innehöll en 3 rätters middag + ett glas vin p/p
i dag bokade vi bord och vi ska dit den 18/3
 
Jag har precis avslutat ett samtal ed en ungdom och nu ska jag lägga mig i soffan och fortsätta jäsningen....
 
    All  Kärlek  // Maria
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0