Onsdag 29:e

Tjo 

Hur mås ?

Här är det bra 😀

Full rulle i dag , först jobb sen ärenden och lite fix hemma !

Jag gjorde om lite i skåpen här hemma så jag fick plats med skålar och kastruller som hamnat på bänkar och spis 
Det står saker tamefan överallt 
Och jag är inte en samlare 

😍😍

När man rotar runt lite så hittar man saker man glömt bort 

Fixat lite i Kalles rum också nu när han är borta 
Dammat allt, tvättat allt och i morgon tänkte jag putsa hans fönster och tvätta gardinerna osv , mysigt att få komma hem till ett fläckfritt rum ! 

På lördag fyller Nova år ( 14 ) så det blir lite fika och fira henne på dan och sen blir det jobb i helgen också 
Så den här helgen blir inte helg för mig 

 Ja ja jag ville bara kika in och säga hej och natt natt 





Kram från mig och Sune ❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0