Syrén

Hej alla fina 

Full rulle i dag på jobbet 
Jag har gjort klart loppisrummet på jobbet skönt 
Plus massa annat 😍

Väl hemma så skulle jag göra pannkakor
Jag hade hällt i mjölk och ägg i en bunke och ska nu tillsätta mjöl 
Men då märker jag att mjölet inte räcker  till all vätska så jag får hälla ut vätska så det räcker till mjölet som är kvar för jag pallade inte gå upp till Ica 

Men När jag rört ihop allt så skulle jag börja steka pannkakorna och då visade det sig att  margarinet var slut 

Men What a fuck 😡😡😡

Det slutade ändå med att jag var tvungen att gå till Ica 😡😡 och köpa margarin 


Sen gick jag hem för att steka ett 40 tal pannkakor 
Kalle var duktig och lät bli , han åt pannbiff istället 
Men vi andra tjockisar åt nygräddade pannkakor med socker, sylt & grädde

Nu nyheter och farmen , efter det blir det natt natt
Känner mig lite trött, jag vaknar så sjukt tidigt nu för tiden 
I morse var jag uppe klockan 5 👍

Kolla in min Syrén 😀
Jag köpte ju ett Syrén träd förra sommaren  och grävde ner det på min lilla plätt

I dag blommor det lite 





Säger man blommar eller knoppar sig ?


Kul att det tagit sig 

Man blir ju orolig att det inte ska ta sig och trivas 

Om det blir fint så ska jag nog testa och plantera ett till träd i sommar 
Dom var billiga faktiskt 
Tror jag gav 200 kr  och det finns inget som doftar godare men det tråkiga är att det är kort blomtid 

Ja ja 

Kram på er alla / M 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0