Babyshower 6/5-17

I dag hade vi babyshower för Sandra & ? 

( älskade lilla skruttan) hon är så efterlängtad 

Det vart så himla lyckat, otroligt lyckat om jag får säga 

Alla fina underbara vänner till Sandra var där, alla viktiga i familjen , alla gemensamma vänner mm 

Sandra vart så himla rörd och glad , det kändes som hon var i ett chock tillstånd hela tiden 😂😂
Underbara vackra Sandra 

Det var superkul att träffa alla och speciellt Jossan 
Underbart att träffa dig tjejen ❤️

Vi var ca 17 st tror jag och Sandra ( läs bebis ) fick så mycket fint  och det otroliga var att ingen köpte samma saker
 ( förutom ett par tights tror jag ) 

Tack alla för i dag , ni är underbara ❤️

Det svåraste med denna dag har varit att inte avslöja det 😂😂

Jag vill också passa på och tacka kimmie som gjorde min tårta som jag beställt 
👏👏👍
Superfin och god 👏

Här nere kommer en bildbomb från babyshower 

Håll i hatten :




Tårtan från mig & Henning 



Tårtan från Sandras mamma & familj 



Av oss fick Sandra 
tårtan 
En rosa bok där gästerna gissat på vikt, längd mm
En lite varmare mysig overall till hösten
En klänning & tights i rosa och blommigt 


Sandras presenter var helt fantastiska


Melina och noumi hade bakat och pyntat 



På bilden ovan så gömmer vi oss lite när Sandra knackar på dörren 



   Sandras moster          Sandra mamma 

Sandra   Och Jossan ( Sandras pappas fru)

❤️❤️❤️

      Lollo             Vickan 



jag skulle vilja ha en pratbubbla på Ida här 


- Va fan, jag måste hem och ligga 😂💙





Vackra Emma 


Tack alla för att ni gjorde Sandras babyshower helt underbar 

    God natt // IA 


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vad kul med babyshower! Och vilka tårtor! Jag hade ätit ihjäl mig av alla godsaker haha. Sandra är superfin med lilla magen också!! 😍😍 Gud så kul att du ska bli farmor :)

Svar: Underbart ska de bli ,kram
Maria Höglund

2017-05-07 @ 04:03:44
Postat av: Jossan

💝🌸💝🌸💝🌸💝🌸💝

2017-05-08 @ 11:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0