Hur kan man älska så mycket

I går när jag kom hem från baby showern så pular Henning på plätten 


Asså jag blir så varm i hjärtat när jag ser honom och jag tänker på allt vi gått igenom och hur vi har växt ihop och hur våra liv har blivit 


Både jag och H var typ galningar i skolan 
Vi möttes när vi var 14 år 
H vart utkastad från skogåsskolan när jag började där 
Vi möttes då och vart kära 

Vi har gjort mycket dumt men vi har blivit mycket ( läs hyvsat haha ) klokare  med åren 😂😂😂

Herregud om ni bara visste hälften 😂

Men det är ändå stort från att levt ett kriminellt liv med droger mm till att ha bra jobb med yrkesutbildning , fast tjänst och bra lön och stå och pula på plätten och gilla blommor 
😂😂😂

Vi har 2 vackra barn, en underbar svärdotter och vårat första barnbarn väntas 
Allt har blivit bra och tryggt och jan 2018 blir livet lite bättre , återkommer om det 

Jag tänker på allt tufft vi gott igenom men med facit i hand så har det gjort att vi är så starka ihop och det är inte många saker som skulle bita på oss

Ingen av oss lever ett fancy liv med villa, sommarhus , flaschiga resor , bilar , motorcyklar , båtar och massa shopping 

Men vi har varandra och vi har våra barn och en hund och vi är helt enkel jävligt nöjda med varann och livet i stort



Jag älskar dig ❤️ jag älskar oss ❤️

Heja oss och heja livet och det lilla lilla livet som  kommer i juli 

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om allt är så bra varför bor ni inte ihop?

Svar: Om du vill veta så ska vi snart göra det 👏👍 jan 2018
Maria Höglund

2017-05-07 @ 13:15:12
Postat av: Therese

Ååå vilken fin text! Fick en liten tår i ögat. Ni är så fina ihop!! Och er kärlek är det man drömmer om, att man går igenom livets hårda skola men att man ändå är rädd om varandra och kärleken som finns där. Underbart!
Kram Therese

Svar: ❤️
Maria Höglund

2017-05-07 @ 22:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0