Lördag & Vaxholm

Hej 


En slääääääten Maria här 
Vi hade en kanon dag/kväll/natt i Vaxholm 
Vädret och sällskapet var kanon 

Vi började med att åka till min bror , vi tog några öl på hans altan innan vi gick ner till hamnen för att hälsa på Beppe och hans fru på deras lilla båt 
Läs stor 
Herregud vilken båt 
Tror det var 4 sovrum 
Salong 
Dusch
Badrum 
Soldäck 
Kök 
Mm mm 
Den var 22 meter och 6 meter bred

Vi var där ett litet tag och tittade  runt och tog någon öl med dom sen gick vi ner till Kia & rickards båt och hängde där 


Beppes båt 



Nu ska jag återhämta mig, jag brände mig i pannan i går så har inte velat vara i solen idag och jag har haft huvudvärken från helvetet men nu börjar det ordna upp sig


Tyckte dock lite synd om Kia och Rickard , dom är fortfarande kvar i Vaxholm 
Deras båt ville inte starta i morse vid 9 tiden 
Motorn vart sur ( tror dom) och båten ville inte starta 
Kia skulle ha jobbat men det sket sig men jag tror inte dom har det dåligt nu i allafall 
Dom har njutit i båten hela dan och nu när jag sms:ade med henne så skulle dom gå och äta på hamnkrogen 

Dom ligger kvar tills i morgon och startar inte båten då så kommer deras svärson ut och bogserar dom hem 
👎👎

Nu säger jag bye bye /  Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0