Måndag 8/5

1:a dagen denna vecka avklarad 😃


En bra dag på jobbet 

Efter jobbet så åkte jag vidare på ett möte och sen hem för att laga lite mat ! 
Jag gjorde en kastrull med köttfärssås men  endast med köttfärs och grädde  och sen gjorde jag en jätte sallad på kyckling, pasta, bacon och ost 
Smutt smutt 
Max och Sandra fick lite köttsås hem 


jag satte på en film vid 16 tiden men somnade

-  jag är inte på topp ,  är jag sjukt trött plus att jag fått min herpes bakom ögat och på överläppen  ( aj aj )  men det är bara att kötta på 
I morgon tandis och kp uppdrag mm 

Jag har även postat tåg biljetterna till mamma och ringt lite viktiga samtal 

Nu säger jag Go kväll
Tvättstugan och Sveriges modigaste står på kvälls schemat 

     💙💙💙💙  Maria 💙💙💙💙



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0