Öronkatarr och tandis

Hej
 
Onsdag i dag och jag har precis kommit hem från vårdcentralen !
 
  Igår var min kollega ledig och jag jobbade själv, i dag var jag ledig och hon jobbade själv.
 
Jag har ju varit sjuk till och från i över 2 v nu men jobbat , det bryter aldrig ut men jag har det i kroppen och jag har ont i halsen osv,
Men som jag skrev i går så small det till i öronen & huvudet i går kväll . Jag tappade balansen, mådde illa, yrsel, ett starkt brummande ljud i huvudet. Det låter som om det står en båt med båtmotorerna på och aldrig åker i väg, sjukt jobbigt.
Allt låter ihåligt och det dunkar mm mm. Jävligt obehagligt. Jag känner mig typ full och allt snurrar.
 
Dr sa att jag har ÖLI plus en kraftig öron katarr,
 
mina trumhinnor är helt insugna och jag hör inte ett skvatt på vänster öra. Dom gjorde massa tester.
Gången mellan näsa och örat är helt igentäppt och massa vätska.
 
båda öronen var fula men vänster e värst.
 
Det ska behandlas med kortison och det kan ta tid.
 
segt jäkla virus detta verkar vara , en ungdom på jobbet är inne på sin 4:e vecka, Kalle är inne på sin 3:e vecka trots behandling med penicillin  och hostmedicin. och jag på min 2:a. suck.
 
Jag kände att jag ville kolla upp mig innan mamma kommer i morgon så det inte var bakteriellt.
 
Ja ja det e bara att härda ut.
 
I går kom Kalles tandvårds check för tandställning. Han ska dit på sin 1:a undersökning och planering på Tisdag den 23/5. Nu är det på G.        Yeeeee
Jag ska följa med honom 1;a gångerna.
 
Vädret suger i dag , jag ligger som en valross i soffan med Bella och Sune. Vi kollar tv och äter Ballerina kakor.
+ 6 kg i dag tror jag........
Hallå fläskfia....
 
   Önskar er en fin regnig dag.
Nu ska jag dra på mig en filt och försöka sova en stund, Ni vet att med min ADHD så kan typ aldrig slappna av.
 
hjärnan jobbar på högvarv
- vad ska jag göra nu ????????   det här måste jag göra !!!!   ska jag kanske gå till posten ?????
 
     Kisses Maria
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0