Söndag

Hej


Hur mås ? 

Nu har jag precis kommit hem från jobbet
Vi har varit och tittat på nya pirates of the carribbean 

Den var cool 


Nu har vi precis kört hem alla och jag ska gå och lägga mig 

Trött som Sören 

I dag hämtade Kenneth Zappa också 
Det blir lite tomt utan alla extra hundar men Sune tycker nog det är skönt att få min fulla uppmärksamhet 


morsdag 

Jag har blivit grattad såklart och av Max fick jag en pedikyr 
Jag ska göra fötterna lite fina innan semester 
20 dagar kvar till ledighet 
Gissa om jag längtar 

Nu måste jag sova 
Kram på er // IA 


Kommentarer
Postat av: Therese

Ååå den filmen vill jag också se!! Helst på bio för vill inte missa popcornen hahaha.
Hoppas ni haft en fin helg!! Själv har jag jobbat hela helgen men ändå njutit av sommarvädret varje dag. Nu till min lediga vecka så blir det återigen skitväder, min vanliga otur haha.
Kram Therese

Svar: trist när det blir keff väder under ldigheten
Maria Höglund

2017-05-28 @ 23:21:46
Postat av: Petra Elisabeth

Åh vad roligt! Den filmen vill jag också se. Grattis på mors dag i efterskott :) Nu ligger resultatet ute för veckans blogg tävlingen! In och kika 😊 // Petra Elisabeth

Svar: 😍
Maria Höglund

2017-05-29 @ 07:36:25
URL: http://www.nouw.com/petraelisabeth

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0